Salgsstrategi

Hvorfor eksternt input til salgsstrategi

Uden salg, ingen virksomhed. Vi oplever at mange virksomheder – ikke mindst i SMV-segmentet har behov for at:

  • Få friske øjne til at vurdere markedet, nye salgskanaler og nye kundesegmenter.
  • Sætte konkrete mål for salgsindsatsen – og følge op på dem.
  • Øge eksporten.
  • Sikre sammenhæng mellem salgsstrategi og virksomhedens øvrige aktiviteter.

Vi har stor brancheerfaring fra store danske og internationale virksomheder: fødevarer, vaskeri, transport og logistik, emballage samt salg og afsætning.

Vi tilbyder:

  • Go-To-Market strategi indeholdende konkrete produkt/koncept beslutninger, kundesegmentering og kundeprioritering.
  • Beslutning om investeringer i markedsføring og udvikling.
  • Udarbejdelse af konkrete handlingsplaner på afdelings- og medarbejderniveau med individuelle tidsplaner og KPI’er.
  • Analyse af om salgsorganisationen modsvarer de planlagte aktiviteter.
  • Udarbejdelse af salgsbudgetter, som modsvarer de samlede planlagte handlinger.
  • Implementering og opfølgning på mål og tidsplaner.

Fordele ved ProvenExperience

  • Meget hurtig indlæringskurve – vi bruger kun ledere med erfaring fra lignende stilling.
  • Vi sidder i virksomheden – og bliver en del af jeres leder-team.
  • Kort aftaleperiode og kort opsigelse = fleksibel omkostning.
  • Ingen indirekte eller skjulte personaleomkostninger/alt er inkluderet i prisen.

Kontakt os og hør hvordan vi kan hjælpe dig