Salgsstrategi
Hvorfor eksternt input til salgsstrategi

Uden salg, ingen virksomhed. Vi oplever at mange virksomheder – ikke mindst i SMV-segmentet har behov for at:
- Få friske øjne til at vurdere markedet, nye salgskanaler og nye kundesegmenter.
- Sætte konkrete mål for salgsindsatsen – og følge op på dem.
- Øge eksporten.
- Sikre sammenhæng mellem salgsstrategi og virksomhedens øvrige aktiviteter.
Vi har stor brancheerfaring fra store danske og internationale virksomheder: fødevarer, vaskeri, transport og logistik, emballage samt salg og afsætning.
Vi tilbyder:
- Go-To-Market strategi indeholdende konkrete produkt/koncept beslutninger, kundesegmentering og kundeprioritering.
- Beslutning om investeringer i markedsføring og udvikling.
- Udarbejdelse af konkrete handlingsplaner på afdelings- og medarbejderniveau med individuelle tidsplaner og KPI’er.
- Analyse af om salgsorganisationen modsvarer de planlagte aktiviteter.
- Udarbejdelse af salgsbudgetter, som modsvarer de samlede planlagte handlinger.
- Implementering og opfølgning på mål og tidsplaner.
Fordele ved ProvenExperience
- Meget hurtig indlæringskurve – vi bruger kun ledere med erfaring fra lignende stilling.
- Vi sidder i virksomheden – og bliver en del af jeres leder-team.
- Kort aftaleperiode og kort opsigelse = fleksibel omkostning.
- Ingen indirekte eller skjulte personaleomkostninger/alt er inkluderet i prisen.